چگونه به درمان پروتئینوری در بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به درمان پروتئینوری در بیماری های کلیه

چگونه به درمان پروتئینوری در DiseaseJust کلیه مانند سطح کراتینین بالا، نشت پروتئین در ادرار (پروتئینوری) یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی است. اگر پروتئین نمی تواند به خوبی کنترل شود، می توان آن را سرعت بخشیدن به توسعه این بیماری، پس از آن، بیماران ممکن است علائم بیشتر رنج می برند. پس چگونه برای درمان پروتئینوری در بیماری های کلیوی؟
به طور کلی، بیماران مبتلا به نشت پروتئین در ادرار پیشنهاد به نگه داشتن یک رژیم غذایی کم پروتئین، در نتیجه به کاهش بار کلیه ها، و داروهای مانند مهارکننده های ACE و ARBs برای درمان پروتئینوری و محافظت از کلیه ها. با این حال، یک گروه از بیماران ممکن است دریابید که این اقدامات که مفید نیست، مانند بیماران مبتلا به FSGS وجود دارد.
و افزایش نشت پروتئین در ادرار می تواند به صدمه به کلیه ها بیشتر می شود و بدتر عملکرد کلیه است. با گذشت زمان، این می تواند باعث از کلیه ها به شکست و این وضعیت توسعه نارسایی مزمن کلیه، که ممکن است در آینده نزدیک نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه.
بنابراین در دیگر برای کمک به این بخش از بیمار، در اینجا من به شما توصیه یک نوآوری از میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به شما، اهداف این طب چینی برای تعمیر آسیب کلیه و افزایش عملکرد کلیه از طریق یک سری از توابع که داروهای غربی می دست یابد.
در یک کلام، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy نه تنها می تواند پروتئین از بین بردن اما همچنین می تواند صدمه به کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان برای بیماری های کلیوی و یا می خواهید به کنترل پروتئینوری در بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: Kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: